Boekenliefde.nl’s todo-lijst

Wat kan beter? Welke functie mist u? Help boekenliefde.nl te verbeteren met uw feedback.
Bericht
Email
Todo-lijst
  • functies toevoegen voor leeskringen
  • top 20 oid tonen van best gewaardeerde of meest gelezen boeken
  • mogelijkheid om uit lijst veel gelezen boeken snel boeken voor boekenlijst te herkennen
  • forum, groepen toevoegen om anderen te leren kennen
  • mogelijkheid om boeken handmatig toe te voegen, gegevens te verbeteren en aan te vullen (omslagen inmiddels mogelijk)
  • zorgen dat auteur goed staat (vb editie 688244)
  • mogelijkheid om boekentips te verwijderen/blokkeren
  • mogelijkheid om boekenlijst te printen
  • mogelijkheid om meerdere boeken tegelijk te verwijderen/ te muteren
  • mogelijkheid om lijst met in verleden geleende boeken toe te voegen aan boekenliefde.nl
  • makkelijker maken om geleende boeken te verlengen
  • mogelijkheid om de datum op te geven wanneer je het boek hebt gelezen
  • mogelijkheid om eigen aantekening bij boek te bewaren
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet voor tijdschriften versturen
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet versturen als alle boeken al beoordeling hebben
  • zoeken in eigen boekenlijst
  • sorteren verbeteren: achternaam
  • aantekening maken op welke pagina van boek je bent
  • zoekresultaten filteren op taal
  • informatie over uitgever tonen
  • andere boeken van dezelfde serie tonen
geavanceerd

Brand Experiences, het is tijd voor ervaringen, dat merk je aan alles

door ,

Uitgave
1e druk, 20040101, isbn13: 9789013022186
Details
Zachte omslag, geïllustreerd, 153 pagina's
Achterzijde
(meer)
Tegenwoordig krijgt de consument honderden reclameprikkels per dag te verwerken. Hoe krijgt ú de klant in de ban van uw merk?Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij. De kracht van brand experiences zit in de gezamenlijke ervaringen tussen mensen en merken, het leidt tot betrokkenheid. Ondernemingen die in de emotiesamenleving willen overleven, zullen moeten denken in het vervullen van emotionele of psychische behoeften. Maak van uw klanten uw gasten. Hoe? Brand Experiences wijst u de weg.
Afbeeldingen
Bekijk aanbod
(meer)
Bol.com
 

Mijn boeken

Waardering
(wissen)
Boekenplanken

Reviews of beoordelingen van uw vrienden en de leden die u volgt

Doe mee met boekenliefde.nl!

hoi

sluiten
sluiten