Boekenliefde.nl’s todo-lijst

Wat kan beter? Welke functie mist u? Help boekenliefde.nl te verbeteren met uw feedback.
Bericht
Email
Todo-lijst
  • functies toevoegen voor leeskringen
  • top 20 oid tonen van best gewaardeerde of meest gelezen boeken
  • mogelijkheid om uit lijst veel gelezen boeken snel boeken voor boekenlijst te herkennen
  • forum, groepen toevoegen om anderen te leren kennen
  • mogelijkheid om boeken handmatig toe te voegen, gegevens te verbeteren en aan te vullen (omslagen inmiddels mogelijk)
  • zorgen dat auteur goed staat (vb editie 688244)
  • mogelijkheid om boekentips te verwijderen/blokkeren
  • mogelijkheid om boekenlijst te printen
  • mogelijkheid om meerdere boeken tegelijk te verwijderen/ te muteren
  • mogelijkheid om lijst met in verleden geleende boeken toe te voegen aan boekenliefde.nl
  • makkelijker maken om geleende boeken te verlengen
  • mogelijkheid om de datum op te geven wanneer je het boek hebt gelezen
  • mogelijkheid om eigen aantekening bij boek te bewaren
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet voor tijdschriften versturen
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet versturen als alle boeken al beoordeling hebben
  • zoeken in eigen boekenlijst
  • sorteren verbeteren: achternaam
  • aantekening maken op welke pagina van boek je bent
  • zoekresultaten filteren op taal
  • informatie over uitgever tonen
  • andere boeken van dezelfde serie tonen
geavanceerd

Managementmodellen voor strategie en kwaliteit

door

Uitgave
3e druk, 20090923, isbn13: 9789013066807
Details
Zachte omslag, 221 pagina's
Achterzijde
(meer)
Zoals een timmerman zijn hamer heeft, hebt u als manager uw managementmodellen nodig. Theoretische kennis over het functioneren van de organisatie is immers een belangrijk instrument om de snelveranderende wereld binnen en buiten de organisatie beter te begrijpen.Managementmodellen voor strategie en kwaliteit biedt een overzicht van de meest gebruikte strategie- en kwaliteitsmodellen in Nederland. Met de scoringsmatrix kunt u bepalen welk model bij uw situatie past. Elk model heeft tevens verwijzingen naar gespecialiseerde boeken en internetsites.Het boek geeft antwoord op vragen als:Moet een model top-down of bottom up worden ingevoerd?Hoe lang mag het duren?Doen we het zelf of zoeken we externe ondersteuning?Moeten we sneller en flexibeler werken?Voldoen we aan alle wensen van onze klanten?Hoe presteren we ten opzichte van de concurrentie?Managementmodellen voor strategie en kwaliteit vervult dus een gidsfunctie, waarmee u kunt kijken, vergelijken en kiezen welk managementmodel het best bij u past.
Afbeeldingen
Bekijk aanbod
(meer)
Bol.com
 

Mijn boeken

Waardering
(wissen)
Boekenplanken

Reviews of beoordelingen van uw vrienden en de leden die u volgt

Doe mee met boekenliefde.nl!

hoi

sluiten
sluiten