Boekenliefde.nl’s todo-lijst

Wat kan beter? Welke functie mist u? Help boekenliefde.nl te verbeteren met uw feedback.
Bericht
Email
Todo-lijst
  • functies toevoegen voor leeskringen
  • top 20 oid tonen van best gewaardeerde of meest gelezen boeken
  • mogelijkheid om uit lijst veel gelezen boeken snel boeken voor boekenlijst te herkennen
  • forum, groepen toevoegen om anderen te leren kennen
  • mogelijkheid om boeken handmatig toe te voegen, gegevens te verbeteren en aan te vullen (omslagen inmiddels mogelijk)
  • zorgen dat auteur goed staat (vb editie 688244)
  • mogelijkheid om boekentips te verwijderen/blokkeren
  • mogelijkheid om boekenlijst te printen
  • mogelijkheid om meerdere boeken tegelijk te verwijderen/ te muteren
  • mogelijkheid om lijst met in verleden geleende boeken toe te voegen aan boekenliefde.nl
  • makkelijker maken om geleende boeken te verlengen
  • mogelijkheid om de datum op te geven wanneer je het boek hebt gelezen
  • mogelijkheid om eigen aantekening bij boek te bewaren
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet voor tijdschriften versturen
  • optionele 'wat vond u van?'-mail niet versturen als alle boeken al beoordeling hebben
  • zoeken in eigen boekenlijst
  • sorteren verbeteren: achternaam
  • aantekening maken op welke pagina van boek je bent
  • zoekresultaten filteren op taal
  • informatie over uitgever tonen
  • andere boeken van dezelfde serie tonen
geavanceerd

Issuemanagement in kort bestek, regie van de publieke opinie

door

Reeks
Deel 36 van Communicatie memo
Uitgave
1e druk, 20041110, isbn13: 9789013021363
Details
Zachte omslag, 84 pagina's
Overige bijdragen
S.M. Schuiten (redacteur)
Achterzijde
(meer)
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet altijd redelijk en lang niet altijd terecht. Issuesmanagement is daarom een belangrijk taakgebied van 'communicatie'.Issuesmanagement is langetermijnbeleid. Veenbrandjes als mediahypes zijn zó aangestoken, maar dan hebben we het over crisiscommunicatie. Waar het bij issuesmanagement om gaat zijn de doorsmeulende branden van de publieke opinie. Moeten we ze blussen? Moeten we ze juist aanwakkeren? En hoe regis-seren we dat? Resultaat van goed issuesmanagement is een organisatie die als volwaardige partner door de politiek en niet-gouvernementele organisaties beschouwd wordt, en een betrouwbare bron is voor de media.
Afbeeldingen
Bekijk aanbod
(meer)
Bol.com
 

Mijn boeken

Waardering
(wissen)
Boekenplanken

Reviews of beoordelingen van uw vrienden en de leden die u volgt

Doe mee met boekenliefde.nl!

hoi

sluiten
sluiten